Protectia Datelor Personale

  1. Nota de informare privind Protecția Datelor Personale

In baza Regulamentului UE 679 din 2016 (GDPR) HAWANA LIMITED SRL cu urmatoarele date de identificare CIF: 29119590, J18/473/2011, 210 Barza, Gorj,  are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati. Protejarea datelor clientilor nostri este importanta pentru noi, toate regulile si procedurile noastre fiind create in acest sens.

Va solicitam sa furnizati datele dumneavoastra doar daca acestea sunt necesare pentru a putea furniza serviciile noastre, facturare, securitatea serviciilor sau obligatii legale si va solictam acordul pentru comunicari de marketing.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator pentru:

  1. Indeplinirea contractului, pentru furnizarea si administrarea serviciilor comandate, cum ar fi:
  2. Interesul legitim al HAWANA LIMITED SRL, cum ar fi prevenirea si identificarea eventualelor fraude sau activitati ilegale, imbuntatirea securitatii retelei noastre, imbunatatirea serviciilor oferite, masurarea eficientei campaniilor de marketing derulate.
  3. Obligatii legale si care prevad comunicari catre ANAF si alte institutii publice in baza solicitarii expresa a acestora) pentru indeplinirea activitatilor aferente controalelor autoritatilor, cum ar fi Politie, ANPC, ANSPDCP, Parchete etc.
  4. In baza consimtamantului dumneavoastra pentru comunicari de marketing. In cazul in care ne-ati oferit consimtamantul dumneavoastra si doriti sa il retrageti, o puteti face oricand din contul de client etreabamea.ro.

 

  1. Care sunt datele personale prelucrate

Principiul in baza caruia colectam si prelucram aceste date este ca vom solicita de fiecare data doar minimul de date necesar pentru furnizarea contractului si indeplinirea obligatiilor legale.

Prelucrarea  datelor dumneavoastra in scopul executarii contractului. Prelucram datele pentru

………

Prelucram datele dumneavoastra in scopul trimiterii de newslettere si marketing doar daca va exprimati acordul expres la comanda sau ulterior in contul de client. In cazul acestei prelucrari efectuate in baza acordului furnizat puteti oricand sa retrageti acest acord din contul de client.

 

  1. Masuri tehnice pentru securitatea datelor personale

HAWANA LIMITED SRL a implementat si implementeaza in permanenta masuri corespunzatoare tehnice si de securitate informationala pentru a preveni divulgarea neautorizata sau ilegala, accesul, pierderea accidentala sau ilegala, distrugerea sau alterarea, transferul, dezvaluirea neautorizata, accesul neautorizat sau alte daune asupra datelor personale.

Astfel de masuri includ utilizarea de firewall-uri, solutii antimalware, servere securizate, criptare, sisteme corespunzatoare drepturilor de acces de management si proceselor, selectarea atenta a procesoarelor si a altor masuri tehnice si comerciale rezonabile pentru a oferi protectie adecvata pentru datele dumneavoastra personale impotriva utilizarii sau dezvaluirii neautorizate.

Softurile utilizate sunt updatate la ultima versiune stabila pentru a nu prezenta riscuri de securitate.

Efectuam, de asemenea, copii de rezerva pe medii diferite de stocare si este posibila folosirea de astfel de mijloace pentru a preveni deteriorarea sau distrugerea accidentala a datelor dumneavoastra personale. Aceste masuri asigura un nivel adecvat de securitate in raport cu riscurile inerente prelucrarii datelor cu caracter personal ce trebuie protejate. Datele dumneavoastra personale, detinute in siguranta, vor fi accesibile doar personalulului autorizat HAWANA LIMITED SRL.

Avem implementate proceduri interne de verificare si protejare a informatiilor procesate, si pentru a ne asigura ca datele sunt furnizate doar destinatarilor legitimi.

Colectarea datelor precum si comunicarea prin email se face exclusiv prin conexiuni criptate cu certificate SSL.

 

  1. Care sunt drepturile dumneavoastra
  1. Dreptul de acces la datele dumneavoastra
    Va punem la dispozitie contul de client de unde puteti vizualiza datele furnizate catre noi pentru administrarea contului, facturare. Pentru a consulta aceste date trebuie sa va logati in contul de client. Daca nu mai aveti acces la contul de client va rugam contactati echipa de suport.
  2. Dreptul de a rectifica datele dumnevoastra
    Din contul de client aveti posibilitatea ca oricand sa efectuati modificarile dorite asupra datelor dumneavoastra.
  3. Dreptul la stergerea datelor dumneavoastra (“dreptul de a fi uitat”)
    Datele dumneavoastra vor fi sterse la solicitarea dumneavoastra daca acestea nu mai sunt necesare pentru derularea contractului (scopului pentru care au fost colectate) sau nu exista o reglementare in vigoare care sa ne oblige sa pastram aceste date. Astfel, documentele financiar contabile trebuie pastrate pe o perioada de 10 ani cu incepere de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite, conform Ordinul MFP nr. 2634/2015.
  4. Dreptul de a va opune prelucrarii
    Aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dumneavoastra personale. In cazul in care va opuneti prelucrarii datelor dumneavoastra in scopul derularii contractului acesta nu va mai putea fi derulat si indeplinit. Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveti dreptul de a va opune prelucrarii in orice moment.
  5. Dreptul de a cere restrictionarea prelucrarii
    Aveti dreptul de a cere restrictionarea limitarii pentru verificarea corectitudinii datelor prelucrate.
  6. Dreptul la portabilitatea datelor
    Puteti solicita portarea datelor furnizate de dumneavoastra pentru derularea contractului sau in alte scopuri, in format electronic.
  7. Dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automata, inclusiv profilare
    Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la [email protected]
  8. Dreptul de a va adresa justitiei sau catre Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.